I Dagrofa gør vi det på vores måde
Koncernchef, Dagrofa
Koncernchef, Dagrofa
I Dagrofa gør vi ikke som alle andre. Vi gør det på vores måde. Ikke blot i den måde, vi driver vores forretning på, men også i måden vi interagerer med hinanden. I en koncern som vores er vi mange forskellige mennesker fordelt på lokationer over hele landet. Selvom der er stor fysisk afstand mellem os og lokal frihed, binder vores fælles kultur os sammen.
Vil skabe Danmarks stærkeste fællesskab for økologi, lokale varer og højkvalitetsprodukter.
Ved at gøre Aarstiderne til en del af familien, gør Dagrofa sig klar til sin næste strategiske fase, som starter 1. januar 2025.
Ambitionen er at styrke positionen som en af landets førende fødevarevirksomheder og med Aarstiderne tilbyde danske kunder
i dagligvarehandlen og foodservice endnu flere højkvalitetsprodukter, nemme måltidsløsninger og øge fokus på økologi
Strategien Gro'27
Vi vil give de bedste madoplevelser
Vi står klar med en ny og ambitiøs vækststrategi, der skal løfte vores virksomhed til nye højder frem mod 2027. Med strategien ”Gro’27 – vækst på vores måde” bygger vi videre på tidligere succeser og sigter mod at styrke vores position i detail, foodservice og logistik. Med over 1,3 milliarder kroner i investeringer er vores ambitionen klar: Vi skal være mere offensive og skabe vækst gennem en række målrettede investeringer og optimeringer, samtidig med at vi værner om vores fællesskab og unikke kultur.
Nu er det tid til, at træets krone skal gro. Vi skal nemlig gro som virksomhed, som hold og som individer.
Vores forretningsben
- Dagrofas engrosforretning leverer til over 600 danske butikker.
- De arbejder med mere end 1.500 leverandører for at sikre et bredt udvalg.
- MENY tilbyder over 500 specialvarer fra lokale producenter.
- SPAR kan findes i over 44 lande globalt.
- Dagrofa Foodservice tilbyder skræddersyede menuer til storkøkkener.
- De leverer dagligt friske råvarer til restauranter og caféer.
Vores kultur er drivkraften bag vores succes
Koncernstruktur
Ejerforhold og koncernens
struktur
Herudover består Dagrofa af 3 forretningsområder:
Detail, Logistik, Foodservice
0 %
0 %
0 %
Egne mærker
Dagrofa står bag en række egne mærker, som udgør en væsentlig del af koncernens samlede sortiment. Mærkerne inkluderer blandt andre de populære brands First Price, Gestus, Grøn Balance og OMHU. Derudover Banderos med tex-mex sortiment, Spicefield med asiatiske specialiteter og non-food serien Fixa. Dagrofas egne mærker dækker bredt fra budgetvenlige hverdagsvarer til økologiske kvalitetsprodukter, der forhandles i kæderne MENY, SPAR, Min Købmand og Let-Køb.
I Dagrofa ønsker vi at fremme et stadigt mere bæredygtigt
vareudvalg
Direktør i HKI Ost
Direktør i HKI Ost
Det bærende element i en ansvarlig købmandskoncern er naturligvis knyttet til, hvilke varer koncernen sælger. I Dagrofa ønsker vi at fremme et stadigt mere bæredygtigt vareudvalg, og det gør vi ved at give vores kunder adgang til et større udbud af varer med specifikke værdier.



















