Forbrugerhenvendelser vedrørende reklamationer
Vi sætter pris på ros, men det er lige så vigtigt for os at få at vide, hvis der er noget, der kan forbedres. Har du noget at dele med os, eller har du spørgsmål, så tøv ikke med at kontakte os. For at kunne yde den bedste og hurtigste reklamationsbehandling, beder vi dig give en fyldestgørende beskrivelse af det, du vil reklamere over og vedhæfte et eller flere beskrivende billeder.
Bemærk! Dagrofa modtager kun reklamationer vedrørende varer, som er produceret for Dagrofa Logistik a/s, Dagrofa ApS eller Dagrofa Foodservice. Hvis din reklamation drejer sig om en mærkevare, bedes du henvende dig direkte til mærkevareproducenten via dennes kontaktoplysninger.
For at vi kan behandle sagen bedst muligt, skal du gemme produktet og emballagen, indtil vi har alle nødvendige oplysninger. Hvis det ikke er muligt at gemme produktet, anbefaler vi, at du tager billeder af produktet samt emballagen. Ved fund af fremmedlegemer eller ved skader forårsaget af en vare, fx tandskade, skal du gemme det skadegørende element og vedhæfte billede af skaden.
Du kan oprette en reklamation ved at udfylde en formular og afslutte ved at trykke “SEND”.
Alle felter med * skal udfyldes.
Du kan tilgå formularen her