Læs alle
For at gro frem mod 2027 og nå vores ambitiøse mål kræver det fokus og investeringer i vores fællesskab. Vi vil udnytte vores styrker, være innovative og handlekraftige, tage større ansvar og holde blikket rettet mod resultaterne.
Dagrofa arbejder under en fælles corporate social responsibility-strategi (CSR) for hele koncernen under overskriften ”Vi hjælper globalt ved at styrke lokalt”. Se Dagrofas fælles CSR-strategi.
CSR-strategien er drevet af et ønske om at gøre en forskel for samfundet og klimaet gennem en lokal indsats ude i lokalsamfundene. I nedenstående video fortæller koncernchef Tomas Pietrangeli om CSR-strategiens betydning og hvorfor den er vigtig for Dagrofa.
Vi sætter stor pris på at høre fra dig, hvis du finder en vare med fejl
Læs alle
Historier
Det har været en blandet oplevelse, da mere end 3.300 frivillige fra lokale foreninger samlede affald ind via non-profit-projektet Ren Natur i foråret.
Ved den verdensomspændende og anerkendte Private Label-konkurrence “Salute to excellence” i Amsterdam, hentede Grøn Balance Øllingegaard første- og andenpladsen for “Bedste yoghurt”
Dagrofa Foodservice har doneret 42.500 måltider
Organisationen JunkFood hjælper hver dag Københavns gadefolk ved at kokkerere varme og nærende måltider.
Supermarkedskæden Løvbjerg og Dagrofa Logistik fortsætter samarbejdet i yderligere seks år. Dermed får Løvbjergs kunder fortsat glæde af Dagrofas stærke varer.