De bedste madoplevelser

I Dagrofa tør vi gå til højre, når konkurrenterne går til venstre. Når andre skærer ned i sortiment og service eller lukker deres butikker i de mindre byer, tør vi prioritere anderledes. Vi går ikke på kompromis med kvaliteten, og vi ser en stor værdi i den nærhed, som er forbundet med at være til stede i by og på land – på det lokale pizzeria og den trestjernede michelinrestaurant. Når vi alle løfter i flok, står vi stærkt med alle forudsætninger for at levere favnende og unikke madoplevelser.

Vores fag er mere end en branche og et job. Det er en livsstil, vi har valgt. I Dagrofa har vi frihed til at tænke selv. Der er højt til loftet, og der er plads til at være unik. Vi er altid under udvikling sammen med vores kunder og hinanden. Med vores faglighed i alle dele af virksomheden – fra lagermedarbejdere, til salgskonsulenten til købmænd – skal vi skærpe kundernes nysgerrighed og få dem til at gå på opdagelse i vores univers af spændende madoplevelser. Vi lytter, og vi skræddersyr store som små løsninger til den enkelte kunde, til lokalsamfundet eller til de store virksomheder.

Vores selvstændige og passionerede købmænd er engagerede, synlige og aktive. I Dagrofa prioriterer vi nærhed til vores kunder og vores lokale tilstedeværelse i både detail og foodservice. Vi kender vores kunder – også ved fornavn, og vi har fingeren på pulsen, når det gælder lokale leverandører, specialister og kundernes lokale ønsker.

Vi vil gerne være ambitiøse på klima- og miljødagsordenen, og vi skal gøre det nemmere for vores kunder at tage et bæredygtigt valg. Også derfor tilstræber vi den højeste faglighed hos alle vores medarbejdere og sikrer dermed de bedste forudsætninger for at levere den bedste rådgivning og service.